МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ЦЕНТРАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ ДЕПАРТАМЕНТУ ОСВІТИ І НАУКИ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Допоможи дитині – не будь байдужим!

Четвер, 17 Листопад, 2016

Створення безпечного середовища в начальних закладах і громадах шляхом впровадження в освітній процес методики «Лялька як персона»

Педагогічний колектив спеціального дошкільного навчального закладу (дитячого садка) № 36 «Дзвіночок» Запорізької міської ради Запорізької (завідувач Каржова З.Д.) області уклав Меморандум про спільну діяльність з Всеукраїнським благодійним фондом «Крок за кроком» з 01.11.2015 р. до 29.12.2016 року, беручи участь у проекті «Створення інклюзивного безпечного середовища в школах і громадах», який реалізується за підтримки Фонду Чарльза Стюарта Мотта та Фонду «Інститут Відкритого Суспільства». Проект спрямовано на навчання зацікавлених, небайдужих педагогів методиці «Лялька як персона». Застосування цієї методики педагогами дає змогу дитині в комфортний і незагрозливий спосіб попереджувати дискримінаційну поведінку. Ляльки допомагають долати ізольованість, підтримують тих, хто потерпає від неї; дають змогу кожній дитини відчути себе частиною колективу, розуміти складні поняття, як повага до багатоманітності, толерантність, дружба, зняття страхів, стурбованості та інші. Водночас Ляльки та їх історії допомагають дітям цінувати свою індивідуальність, розвивати позитивну самооцінку, та позитивно ставитися до відмінностей інших дітей.

Пропагування даної методики здійснювалося в ході педагогічної практики слухачів курсів КЗ «ЗОІППО» категорії «Завідувачі ДНЗ» у березні 2016 р., у ході «Круглого столу» батьківської ради СДНЗ № 36 відбулася презентація навої методики; 29 серпня 2016 року на районній конференції керівного складу Олександрівського району м. Запоріжжя відбулася Публічна презентація методики «Лялька як персона». У рамках реалізації листопада відбуваються ділові зустрічі з куратором проекту благодійного фонду «Крок за кроком» Інною Луценко, в ході яких педагоги - новатори демонструють навички оволодіння технологією використання методики «Лялька як персона» в роботі з дітьми. Результати системної роботи з проведення занять з дітьми «Лялька - персона» помічені педагогами і батьками. Діти почали проявляти ініціативу у спілкуванні, як з дорослим так і однолітками, емоції дітей стали більш насиченими.